Повідомлення № 1803757
Регіон: Луцьк
Колеги, терміново потрібна допомога!/Помилка під час завантаження ...
Доброго дня! Прошу допомогти по такому питанні: в режимі експорту відправився товар (виробниче обладнання-стіл подавчий), тільки зараз відправник і покупець виявили,що не загрузили, не вистачає деяких елементів, потрібно ці елементи доставити до покупця, прошу допомогти як це можна зробити. По опису відправника -це якісь 3 металеві "лапи", довжиною 3м+-,шириною 15см. В жодному документі по ееспорту ніяких складових елементів цього стола немає і не було, оскільки взагалі їхав у зібраному стані. Які можливі способи доставки цих елементів!Буду дуже вдячна за допомогу!!!
Відповіді та доповнення
Регіон: Харьков
Кому: № 0. 05-06-2018 18:03, Ксения Жаловага
На перший погляд, треба зробити Доповнення до контракту, у якому сторони повинні домовитись, що Продавець постачає на безоплатній основі таке обладнання..... на умовах .... у термін.....
Оформляйте ЕК10 без 28 графи (на безоплатній основі) та відправляйте забутий вантаж
На перший погляд, треба зробити Доповнення до контракту, у якому сторони повинні домовитись, що Продавець постачає на безоплатній основі таке обладнання..... на умовах .... у термін.....
Оформляйте ЕК10 без 28 графи (на безоплатній основі) та відправляйте забутий вантаж
Регіон: скрыт
Кому: № 0. 05-06-2018 18:03, Ксения Жаловага
Текст удалён.
Текст удалён.
Регіон: Ужгород
Кому: № 0. 05-06-2018 18:03, Ксения Жаловага
на мою думку більш правильним буде варіант:
зробити додаток до контракту, і відправити ці додаткові елементи того подаючого стола, в звичайному режимі вивезення (експорту), із заявленою ціною на ці складові елементи, і відповідним для цих складових кодом (вироби з недорогоцінних металів наприклад, або інший на Ваш розсуд).
і більше того, я думаю, що потрібно додатково оцінити ці частини і виставити додатковий рахунок-фактуру для оплати (одна ситуація коли частини ці мають вагу умовно до 100 кг, і просто габаритні, що в легковий автомобіль не стануть, інше діло якщо вони важать не менше як 1,5-2тони)
П.С.: а то можна до того стола ще півроку часу на безоплатній основі (типу "забули", "незнали", і все під ряд дарувати) і інші технологічні засоби, і наприклад інструменти, і запасні частини, і певну сировину для якогось виробництва за цим столом, і т.д.
на мою думку більш правильним буде варіант:
зробити додаток до контракту, і відправити ці додаткові елементи того подаючого стола, в звичайному режимі вивезення (експорту), із заявленою ціною на ці складові елементи, і відповідним для цих складових кодом (вироби з недорогоцінних металів наприклад, або інший на Ваш розсуд).
і більше того, я думаю, що потрібно додатково оцінити ці частини і виставити додатковий рахунок-фактуру для оплати (одна ситуація коли частини ці мають вагу умовно до 100 кг, і просто габаритні, що в легковий автомобіль не стануть, інше діло якщо вони важать не менше як 1,5-2тони)
П.С.: а то можна до того стола ще півроку часу на безоплатній основі (типу "забули", "незнали", і все під ряд дарувати) і інші технологічні засоби, і наприклад інструменти, і запасні частини, і певну сировину для якогось виробництва за цим столом, і т.д.
Регіон: скрыт
Кому: № 3. 06-06-2018 09:38, Majestic
Дякую за відповідь. Але якщо оцінити ці елементи як для відправника так і покупця практично неможливо., Навіть толком найменування визначити вони не можуть, оскільки це мало бути в комплексі зі столом, ніде ні в яких документах, ні в бухгалтерських ні по експорту складових не має.
Дякую за відповідь. Але якщо оцінити ці елементи як для відправника так і покупця практично неможливо., Навіть толком найменування визначити вони не можуть, оскільки це мало бути в комплексі зі столом, ніде ні в яких документах, ні в бухгалтерських ні по експорту складових не має.
Регіон: скрыт
Регіон: скрыт
Кому: № 5. 06-06-2018 12:54, Zenit
Так, і є. Їх забули загрузити, вони на складі відправника.в тому й вся проблема, що окремо оцінювати їх ніхто з сторін не хоче. А питання як відправити, чи в режимі експорту на безоплатній основі чи як??
Так, і є. Їх забули загрузити, вони на складі відправника.в тому й вся проблема, що окремо оцінювати їх ніхто з сторін не хоче. А питання як відправити, чи в режимі експорту на безоплатній основі чи як??
Регіон: скрыт
Кому: № 6. 06-06-2018 14:33, KZhal
Отправляйте экспорт на безоплатной основе. Ведь за них Получатель уже по сути рассчитался, просто не догрузили часть товара.
Отправляйте экспорт на безоплатной основе. Ведь за них Получатель уже по сути рассчитался, просто не догрузили часть товара.
Регіон: Запорожье
Нам так немцы (!!!) тоже отгрузили. У них упаковкой и отгрузкой занимается отдельная структура. Выяснилось на последней из 10 машин - на складе остались 2 ящика. Кое -как выкрутились - дождались прихода тех, в которых был "недогруз" и последней (делал еще одну ПП). Но это был импорт, и я все оформлял в режиме склада (оформлял акты несоответствия).
Спрашивал у водителей - вы считали ящики при погрузке ?
-Не, - говорят- а зачем?
Спрашивал у водителей - вы считали ящики при погрузке ?
-Не, - говорят- а зачем?
Регіон: Харьков
Кому: № 3. 06-06-2018 09:38, Majestic
Питання дарувати чи продавати товар цілком належить до повноважень та взаємовідносин Продавця та Покупця; ні митниця, ні податківці, ні банк, ні навіть, КС, ООН та ОБСЕ не мають до ціх повноважень ніякого відношення. Має бажання Постачальник дарувати щось, буде дарувати хоч пів року, хоч цілий рік. Нема потреби щось там оцінувати та благати Покупця доплатити за те, що Продавець забув поставити. Та ніякий Покупець не заплатить, а Продавець попаде під валютний контроль.
Питання дарувати чи продавати товар цілком належить до повноважень та взаємовідносин Продавця та Покупця; ні митниця, ні податківці, ні банк, ні навіть, КС, ООН та ОБСЕ не мають до ціх повноважень ніякого відношення. Має бажання Постачальник дарувати щось, буде дарувати хоч пів року, хоч цілий рік. Нема потреби щось там оцінувати та благати Покупця доплатити за те, що Продавець забув поставити. Та ніякий Покупець не заплатить, а Продавець попаде під валютний контроль.
Регіон: скрыт
Всім дякую за коментарі! Отже, відправляю в режимі експорту на безоплатній основі. Ще ніколи так не відправляли, тому : в мд не заповняю 20,24,28 гр.
роблю контракт, рахунок-проформу, в якому зазначаю,що товар поставляється на безоплатній основі., ціна лише для митних цілей. Оскільки гр.20 не заповняю,то умови поставки впливають на щось, в проформі треба зазначати чи не обовязково? також знаю, що більшість в проформі зазначає ціль чи мету безоплатного продажу, а якщо в нашому випадку "забувший товар", то що правильно зазначити,яка причина того,що ми відправляємо без оплати??
роблю контракт, рахунок-проформу, в якому зазначаю,що товар поставляється на безоплатній основі., ціна лише для митних цілей. Оскільки гр.20 не заповняю,то умови поставки впливають на щось, в проформі треба зазначати чи не обовязково? також знаю, що більшість в проформі зазначає ціль чи мету безоплатного продажу, а якщо в нашому випадку "забувший товар", то що правильно зазначити,яка причина того,що ми відправляємо без оплати??
Регіон: Киев
Кому: № 10. 07-06-2018 13:46, KZhal
Можна і без контракту. Зробіть просто лист-повідомлення про те, що деталі відвантажуються для заміни.
Можна і без контракту. Зробіть просто лист-повідомлення про те, що деталі відвантажуються для заміни.
Відповідей: 11
Обмеження на форумі
Додати повідомлення в гілку від часу її створення имеет право:
«Зареєстрований користувач», «Спостерігач» - маючий на балансі менше ніж 20 повідомлень на форумі - на протязі 6-ти діб;
«Зареєстрований користувач», «Спостерігач» - маючий на балансі менше ніж 20 повідомлень на форумі - на протязі 12-ти діб;
«Зареєстрований користувач», «Спостерігач», «Експерт» - маючий нагороди – без обмежень.