Повідомлення № 1786559
Регіон: скрыт
Категорія: Вантаж негабаритний / Місце оформлення
ТЗМК и Наказ 646 (кто открывал Тимчасову зону митного контролю)
Добрый день!
Подскажите, пожалуйста, кто открывал Тимчасову зону митного контролю за последнее время? Столкнулись с тем, что ждем импорт, который из-за габаритов доставить в автопорт невозможно. Пытаемся оформить ТЗМК согласно приказа № 583 22.05.12р., и проблем не возникало пока нам не озвучили условия Приказа № 646 "Про місця доставки товарів транспортними засобами". Выполнить требования п.1.7. нереально для единоразового оформления груза. Подскажите кому и как удалось все-таки оформить ТЗМК?
Подскажите, пожалуйста, кто открывал Тимчасову зону митного контролю за последнее время? Столкнулись с тем, что ждем импорт, который из-за габаритов доставить в автопорт невозможно. Пытаемся оформить ТЗМК согласно приказа № 583 22.05.12р., и проблем не возникало пока нам не озвучили условия Приказа № 646 "Про місця доставки товарів транспортними засобами". Выполнить требования п.1.7. нереально для единоразового оформления груза. Подскажите кому и как удалось все-таки оформить ТЗМК?
Відповіді та доповнення
Сортировка по дате - возрастание Изменить
Регіон: скрыт
Добрый день!
Пункт 1.7 приказа 646 предусматривает требования для мест доставки которые определяются на постоянной основе и вносятся в соответствующий Перечень.
Как исключения доставки груза в другие места прописано в пунктах 1.3 и 1.4, как по мне достаточно обоснования одной из категорий товара (п 1.3) и создания ТЗМК на территории предприятия. Но как показывает практика видение может быть разное и единственным вариантом доказать таможне что это едино разовая "акция" и выполнять требования для территории, которая не будет функционировать как место доставки на постоянке, нет необходимости, или же как альтернатива пускай предоставят информацию о ближайших местах доставки которые позволят разместить негабарит в ЗМК.
Пункт 1.7 приказа 646 предусматривает требования для мест доставки которые определяются на постоянной основе и вносятся в соответствующий Перечень.
Как исключения доставки груза в другие места прописано в пунктах 1.3 и 1.4, как по мне достаточно обоснования одной из категорий товара (п 1.3) и создания ТЗМК на территории предприятия. Но как показывает практика видение может быть разное и единственным вариантом доказать таможне что это едино разовая "акция" и выполнять требования для территории, которая не будет функционировать как место доставки на постоянке, нет необходимости, или же как альтернатива пускай предоставят информацию о ближайших местах доставки которые позволят разместить негабарит в ЗМК.
Регіон: Одесса
Кому: № 0. 11-04-2018 16:45, Юленька
Вообще не вижу проблемы в Вашей ситуации. Если груз из-за его габаритов невозможно доставить на таможенный терминал, то п.1.3 и 1.4 Приказа № 646 "Про місця доставки товарів транспортними засобами" Вам прямо разрешают доставить его на территорию своего предприятия после подачи соответствующего заявления в таможню и наложения позитивной резолюции.
1.3. За рішенням керівника (вповноваженої ним особи) митниці призначення в інше місце, ніж зазначене в Переліку, можуть бути доставлені автомобільним транспортом товари:
які можна віднести до категорії небезпечних вантажів відповідно до законодавства України;
що потребують особливих умов зберігання, унаслідок чого вони не можуть протягом тривалого часу зберігатися в автотранспортних засобах;
валютні цінності, що ввозяться банками;
що ввозяться на адресу підприємств з безперервним циклом виробництва та призначені для використання в процесі виробництва;
що за своїми габаритами або особливостями транспортування не можуть бути ввезені в місце доставки.
1.4. До початку переміщення товарів, зазначених у підпункті 1.3 пункту 1 цього наказу, одержувач товарів або вповноважена ним особа подає митниці призначення письмову заяву для розгляду та погодження доставки таких товарів автомобільним транспортом в інше місце, ніж зазначене в Переліку.
Заява обов'язково повинна містити:
інформацію про товари, достатню для їх ідентифікації та віднесення до товарів, зазначених у підпункті 1.3 пункту 1 цього наказу;
найменування та місцезнаходження об'єкта, на територію якого планується доставка цих товарів.
Рішення про надання такого дозволу приймається керівником (вповноваженою ним особою) митниці призначення шляхом проставляння відповідної резолюції на заяві.
Як підтвердження прийняття керівником (вповноваженою ним особою) митниці призначення рішення про надання дозволу на доставку товарів у визначене одержувачем товарів або вповноваженою ним особою місце доставки до підрозділу митного оформлення митниці призначення одержувачем товарів або вповноваженою ним особою подається зареєстрований оригінал заяви з відповідною резолюцією.
В Одессе такой проблемы не существует на практике. Подаешь заявление и спокойно доставляешь негабарит к себе. Или Ваша таможня требует от Вас сначала создать ТЗМК на Вашей территории?
Вообще не вижу проблемы в Вашей ситуации. Если груз из-за его габаритов невозможно доставить на таможенный терминал, то п.1.3 и 1.4 Приказа № 646 "Про місця доставки товарів транспортними засобами" Вам прямо разрешают доставить его на территорию своего предприятия после подачи соответствующего заявления в таможню и наложения позитивной резолюции.
1.3. За рішенням керівника (вповноваженої ним особи) митниці призначення в інше місце, ніж зазначене в Переліку, можуть бути доставлені автомобільним транспортом товари:
які можна віднести до категорії небезпечних вантажів відповідно до законодавства України;
що потребують особливих умов зберігання, унаслідок чого вони не можуть протягом тривалого часу зберігатися в автотранспортних засобах;
валютні цінності, що ввозяться банками;
що ввозяться на адресу підприємств з безперервним циклом виробництва та призначені для використання в процесі виробництва;
що за своїми габаритами або особливостями транспортування не можуть бути ввезені в місце доставки.
1.4. До початку переміщення товарів, зазначених у підпункті 1.3 пункту 1 цього наказу, одержувач товарів або вповноважена ним особа подає митниці призначення письмову заяву для розгляду та погодження доставки таких товарів автомобільним транспортом в інше місце, ніж зазначене в Переліку.
Заява обов'язково повинна містити:
інформацію про товари, достатню для їх ідентифікації та віднесення до товарів, зазначених у підпункті 1.3 пункту 1 цього наказу;
найменування та місцезнаходження об'єкта, на територію якого планується доставка цих товарів.
Рішення про надання такого дозволу приймається керівником (вповноваженою ним особою) митниці призначення шляхом проставляння відповідної резолюції на заяві.
Як підтвердження прийняття керівником (вповноваженою ним особою) митниці призначення рішення про надання дозволу на доставку товарів у визначене одержувачем товарів або вповноваженою ним особою місце доставки до підрозділу митного оформлення митниці призначення одержувачем товарів або вповноваженою ним особою подається зареєстрований оригінал заяви з відповідною резолюцією.
В Одессе такой проблемы не существует на практике. Подаешь заявление и спокойно доставляешь негабарит к себе. Или Ваша таможня требует от Вас сначала создать ТЗМК на Вашей территории?
Регіон: скрыт
Кому: № 2. 12-04-2018 13:02, Глашатай
Наша таможня требует полное соблюдение п.1.7. Приказа 646.
1.7. При визначенні митницею призначення місця доставки необхідно враховувати, що територія місця доставки товарів для автомобільного транспорту повинна бути забезпечена:
- освітленням та огородженням за периметром території місця доставки;
- цілодобовою охороною та наявністю засобів пожежогасіння;
- наявністю рампи, естакади, оглядового майданчика;
- наявністю у достатній кількості, а також функціонуванням навантажувально-розвантажувальної техніки і механізмів для здійснення необхідних операцій на території місця доставки;
- наявністю каналів і засобів зв’язку, у тому числі з ЄАІС Держмитслужби України, для виконання посадовими особами митних органів своїх повноважень.
Наша таможня требует полное соблюдение п.1.7. Приказа 646.
1.7. При визначенні митницею призначення місця доставки необхідно враховувати, що територія місця доставки товарів для автомобільного транспорту повинна бути забезпечена:
- освітленням та огородженням за периметром території місця доставки;
- цілодобовою охороною та наявністю засобів пожежогасіння;
- наявністю рампи, естакади, оглядового майданчика;
- наявністю у достатній кількості, а також функціонуванням навантажувально-розвантажувальної техніки і механізмів для здійснення необхідних операцій на території місця доставки;
- наявністю каналів і засобів зв’язку, у тому числі з ЄАІС Держмитслужби України, для виконання посадовими особами митних органів своїх повноважень.
Регіон: Киев
Кому: № 3. 12-04-2018 14:33, Юленька
Ну так и напишите, что у Вас это все есть (в том числе 2- освітленням та огородженням за периметром території місця доставки).
Требовать у Вас подтверждения этих сведений( в том числе договоров на "пожежогасіння") таможня не имеет права. Главное - чтобы соответствовало.
Ну так и напишите, что у Вас это все есть (в том числе 2- освітленням та огородженням за периметром території місця доставки).
Требовать у Вас подтверждения этих сведений( в том числе договоров на "пожежогасіння") таможня не имеет права. Главное - чтобы соответствовало.
Регіон: Киев
Регіон: Киев
Регіон: скрыт
Регіон: Киев
Кому: № 7. 13-04-2018 10:09, Юленька
Так я же не говорю, что этого не должно быть. Четко же написал "Главное - чтобы соответствовало".
Так я же не говорю, что этого не должно быть. Четко же написал "Главное - чтобы соответствовало".
Регіон: Запорожье
Кому: № 7. 13-04-2018 10:09, Юленька
А по приказу 22.05.2012 № 583
Про затвердження Порядку створення зон митного контролю
(зареестровано в Мiнiстерствi юстицiї України 01 червня 2012 р. за N 879/21191)
пойти не пробовали.
Там в ч. III все возлагается на таможню.
Да и в ч.II :
II. Створення ЗМК
2.1. ЗМК створюються з метою забезпечення здiйснення митними органами митних формальностей стосовно товарiв та транспортних засобiв, що перемiщуються через митний кордон України.
.....
на будь-якiй дiлянцi мiсцевостi в межах митної територiї України - самостiйно.
Ну а дальше - ст. 24 - 30 вам в помощь, а таможне ... и деваться некуда. Это они препятствуют, в вашем случае,"забезпеченню здiйснення митних формальностей стосовно товарiв та транспортних засобiв, що перемiщуються через митний кордон України" (всуперечь вимогам МКУ).
Не вижу ваш регион, но у нас так таможня , обычно , не выпендривается (может быть тут еще и что-то личное)
А по приказу 22.05.2012 № 583
Про затвердження Порядку створення зон митного контролю
(зареестровано в Мiнiстерствi юстицiї України 01 червня 2012 р. за N 879/21191)
пойти не пробовали.
Там в ч. III все возлагается на таможню.
Да и в ч.II :
II. Створення ЗМК
2.1. ЗМК створюються з метою забезпечення здiйснення митними органами митних формальностей стосовно товарiв та транспортних засобiв, що перемiщуються через митний кордон України.
.....
на будь-якiй дiлянцi мiсцевостi в межах митної територiї України - самостiйно.
Ну а дальше - ст. 24 - 30 вам в помощь, а таможне ... и деваться некуда. Это они препятствуют, в вашем случае,"забезпеченню здiйснення митних формальностей стосовно товарiв та транспортних засобiв, що перемiщуються через митний кордон України" (всуперечь вимогам МКУ).
Не вижу ваш регион, но у нас так таможня , обычно , не выпендривается (может быть тут еще и что-то личное)
Відповідей: 9
Переглядів: 948
Переглядів: 948