ГоловнаКонтактиМапа сайта

  Змінилося керівництво – подбайте про електронні ключі  -  2018/08/14 

2018/08/14

У випадку, коли у платника, який веде електронний документообіг, змінився керівник, головний бухгалтер чи податкова адреса, потрібно отримати ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів. При цьому необхідно переукласти з ГУ ДФС в області Договір про визнання електронних документів.

Нові ключі слід отримати до відправки наступної електронної звітності.

У випадку, коли суб"єкт господарювання не змінив електронні ключі цифрового підпису при зміні керівництва, - штрафи не передбачені, однак виникають інші негативні наслідки:

1) відмова в прийнятті звітності;

2) відмова в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Суб’єкти підприємницької діяльності – фізичні та юридичні особи, а також громадяни можуть отримати детальну консультацію про електронні ключі від фахівців відділу реєстрації користувачів при ГУ ДФС у Рівненській області Управління (Центру) сертифікації ключів ІДД ДФС України, що знаходиться за адресою: м. Рівне, вул.Відінська, 8, каб. 319, тел. 692-627.

Зі всіма деталями оформлення електронного цифрового підпису можна ознайомитися на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД за посиланням http://www.acskidd.gov.ua.

ГУ ДФС у Рівненській області.

ГУ ДФС у Рівненській області

Новини ЗЕД