ГоловнаКонтактиМапа сайта

  Затверджено формати документів в електронній формі для  проведення перевірки  - 2014/02/28 

2014/02/28

   Міндоходів затвердило формати та Порядок подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки

   Міндоходів наказом від 31.12.2013 р. №898 затвердило:

   1. Формати документів, які пов"язані з обчисленням та сплатою податків і зборів та подаються в електронній формі платником податків для проведення електронної перевірки, а саме:

   - Журнал господарських операцій;

   - Книгу обліку доходів (для платників єдиного податку першої і другої груп та платників єдиного податку третьої і п"ятої груп, які не є платниками податку на додану вартість), яка надається платником для проведення електронної перевірки;

   - Книгу обліку доходів і витрат (для платників єдиного податку третьої і п"ятої груп, які є платниками податку на додану вартість), яка надається платником для проведення електронної перевірки.

   2. Порядок подання документів в електронній формі для проведення електронної перевірки.

   Так, подання платником податків в електронній формі документів для проведення електронної перевірки здійснюється за допомогою системи подання податкових документів в електронній формі з віддаленого персонального комп"ютера або шляхом використання послуг центрів обслуговування платників податків.

   Формати документів для проведення електронної перевірки та інша інформація про порядок подання таких документів оприлюднюються на веб-порталі Міндоходів у рубриці "Електронна перевірка".

   Документи можуть бути надіслані до органу Міндоходів, в якому платник податків перебуває на податковому обліку, за 10 календарних днів до очікуваного початку проведення електронної перевірки.

   Інші загальні вимоги та порядок подання документів визначаються відповідно до нормативно-правового акта Міндоходів з питань підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді.

Дебет-Кредит