2013/06/10
Запитання: В якому випадку Акредитований центр сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту Державної податкової служби може відмовити суб’єкту господарювання в видачі посилених сертифікатів єдиного цифрового підпису ?
Відповідь: Для отримання послуги єдиного цифрового підпису (далі-ЕЦП) суб’єкт господарювання повинен звернутись до підрозділу реєстрації користувачів та надати пакет документів, перелік яких вказано в Регламенті Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно – довідкового департаменту Державної податкової служби (далі-АЦСК ІДД ДПС).
Згідно розділу 5. «Ідентифікація та автентифікація» Регламенту АЦСК ІДД ДПС адміністратор реєстрації приймає рішення про відмову в реєстрації за результатом розгляду поданих документів у разі:
відсутності всіх необхідних для реєстрації документів;
відсутності у довіреної особи документів, які засвідчують її повноваження та особу;
поданні заявником неналежно засвідчених копій документів;
невідповідності даних, що визначені в поданих документах, фактичним даним заявника.
Також адміністратор реєстрації може відмовити суб’єкту господарювання у наданні послуги ЕЦП, якщо документи мають підчистки, дописки, закреслені слова, інші незастережні виправлення або написи олівцем, а також мають пошкодження, внаслідок чого їх текст неможливо прочитати.
ДПІ у Солом’янському районі
Головного управління Міндоходів у м.Києва
http://kchp.com.ua/